SMART zasuvky - wifi /BT

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Prosinec 15 09:36:01 CET 2021

Oops, asi stárnu a odesílám maily dřív, než je napíšu.

Hele, nějak jsi to přehnal s tou chválou. Asi si to někdo přečetl a už jsou "od 250".

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 14. 12. 2021 18:31:24
Předmět: Re: SMART zasuvky - wifi /BT

Včera jsem narazil na levnou HAMA chytrou zásuvku.  Vyzkoušeno - funkční.Sice používám SONOFF, tohle potřebuje jiný SW v telefonu.
Kdyby někdo chtěl flashnout něco jiného, tak to nejspíš půjde, je v tom ESP 8285, takže třeba Tasmota by tam jít měla.
Kuchnul jsem to, protože na webu to ještě nikdo nerozebíral, fotky tady, kdyby někdo měl nějaký další tvůrčí záměr:
http://ok1mhk.blogspot.com/2021/12/wifi-chytra-zasuvka-hama-176562.html

Ještě půjdu pro jednu, za tu cenu  199 kč s DPH je to velmi slušné :-)

		Bez virů. www.avast.com