SMART zasuvky - wifi /BT

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Prosinec 15 09:34:04 CET 2021

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 14. 12. 2021 18:31:24
Předmět: Re: SMART zasuvky - wifi /BT
"
Včera jsem narazil na levnou HAMA chytrou zásuvku.  Vyzkoušeno - funkční.
Sice používám SONOFF, tohle potřebuje jiný SW v telefonu.

Kdyby někdo chtěl flashnout něco jiného, tak to nejspíš půjde, je v tom ESP
8285, takže třeba Tasmota by tam jít měla.

Kuchnul jsem to, protože na webu to ještě nikdo nerozebíral, fotky tady,
kdyby někdo měl nějaký další tvůrčí záměr:

http://ok1mhk.blogspot.com/2021/12/wifi-chytra-zasuvka-hama-176562.html
(http://ok1mhk.blogspot.com/2021/12/wifi-chytra-zasuvka-hama-176562.html)

Ještě půjdu pro jednu, za tu cenu  199 kč s DPH je to velmi slušné :-)

	 Bez virů. www.avast.com

(#-wm-DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2)

ne 5. 12. 2021 v 22:02 odesílatel sam.hw <sam.list.hw na gmx.com