SMART zasuvky - wifi /BT

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Úterý Prosinec 14 21:50:58 CET 2021

Já koupil dvě už dřív, do jedné jsem nahrál ESPHome. WiFi modul je tywe2s,
tj. ESP8266. Napájení dělá OB2222MCP, stabilizátor AMS1117 3.3.

Piny z WiFi modulu jsem si poznamenal jen ty co jsem potřeboval v ESPHome
použít:

Red_Led 05 proti: zem

Blue_Led 13 proti: zem

Relay 14 proti: +5V

Button 04 proti: zem

NC 12

Ta s ESPHome je mírně vlažná. Zajímavé je, že ta s původním firmware je
skoro studená, ale nemám jí s ničím spárovanou (nechci stahovat tu jejich
aplikaci), takže je to asi tím, že není připojená k WiFi.

Pavel

---------- Původní e-mail ----------