SMART zasuvky - wifi /BT

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 14 21:22:05 CET 2021

Za ty prachy je to bezva.
Je to sice jenom pro šukací zástrčky, ale to vem čert. Těch je už dneska
naprosto většina.

Měřil jste prosím spotřebu naprázdno? Resp. nemáte-li snadnou možnost
měření - hřeje se to nějak nebo je to úplně studené?

Chtěl jsem pro ni hned zítra vyrazit. Ale v Brně není jediný kšeft
jejich sítě.
To je teda škandál. Kolem Brna je to málem k každé dědině, ale v Brně nic.

Díky za tip.
PL