Re: optoèleny

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 14 21:45:19 CET 2021

[preposielam]

Dobry vecer,

ja som vetvu na ktorej mate label UART-TX neriesil preto, lebo podla tych
obrazkov s priebehmi bola tato vetva spravna.
Cely cas hovorim o vetve UART-RX, ktory ste mal na tom obrazku s priebehmi
invertovany. Referencnym pinom, ktory som sledoval, bol pin TxD tej 80c552
aj s tym invertorom, ku ktoremu je pripojeny..
Osobne mam tusenie, ze Vam tam chyba jeden invertor.
Zobral by som osciloskop a za pol hodinky to mam cele pomerane a
zanalyzovane. Pak si poskladal svoje riesenie na univerzalke a vyskusal to
s tym REGOm.
Meranie tym osciloskopom urobi viac, ako celodenne tliachanie tu na
internete. A najlepsie bude, ked tam bude nejaka malickost, ktoru ste si
nevsimol...
A.