Re: optočleny

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 14 13:45:36 CET 2021

[preposielam]

Tak si dovolim tipnut na invertor IC2A... Nahradil by som ho dratovou
prepojkou, teda prepojil TxD a RxD. Ine obvody Vam tam uz invertovanie
nerobia. Vylucili sme ich.  Ale vratil by som sa stejne ku tomu
optoclenu, ved sam ste napisal, ze dobre nefunguje. A este si pozrite
vnutornu schemu MAX232, ma niekde integrovane pull-down rezistory.
Inak uz neviem ako Vam poradit. Napisal som Vam vsetko, co si myslim,
ze treba spravit.

Jo, jo, tranzistorovy spinac LED-ky... :)))

A.

Nechtěl bych se hádat, ale myslím, že každý řešíme úplně jiné zadání.
Já jsem "v ustáleném stavu" a ještě jsem se nedostal do přechodových
jevů, takže kapacita diody zatím nehraje roli.
Zároveň v ustáleném stavu pro stop bit (H na výstupu R2out MAX232) mám
všechny popsané úrovně obrácené a na vstupu T2in toho MAX232 mám L a
já bych tam čekal H.

A pochopitelně to není o jedné součástce, mám celé zařízení 2x.
Takže je tam nějaká systematická chyba, kterou nechápu, nebo nevidím.