RE: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Prosinec 14 06:40:50 CET 2021

Měl jsem podobný případ:

Podle trackingu bylo zboží doručeno v jiné zemi už před několika měsíci. Také jsem to urgoval u prodejce a následně otevřel spor. Alie odpověděl: čekat. Během několika dní zboží přišlo. Prodejce jen zveřejnil špatné číslo…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, December 13, 2021 10:46 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Děkuji!!!!

... v tom Trackingu jsem si vůbec nevšiml, že je cílová země Francie, viděl jsem tam jen moji adresu..

  Spor jsem samozřejmě otevřel, ale z Ali odpověděli, že zboží je doručeno...co mám za problém.

Tak jsem znovu popsal.....  Bylo mi jasné, že pokud potvrdím přijetí, že už se se mnou niko nebude bavit....

Mimochodem Ali nevidí tu komunikaci ? To je průhledné, jak se prodejce snaží.... hodnocení má 92.6% Positive Feedback

Docela mě tyhle průtahy štvou, nechápu, kam tím prodejci míří - čekají na nějakou kořist?

V podstatě jsem v poslední době otrávený i z podvodů v CZ - objednal jsem už u 3 e-shopů 18650 článek Sony VTC6  a pokaždé přišel fake s malou kapacitou...

Jinak takhle se prodejce snaží:

dear we know you didnt receive your order and that is why we need to full refund you

plz confirm your order now plz choose yes to mean you have received your order and then choose return and refund

we will choose to give up on receiving the item,so you will not be asked to return the item to us and we will full refund you for that.

nebo:

Dear friend, we would refund by dispute to your former payment way that you paid for the order. (we just want you get the money more quickly ) but please do us a favor to choose the harmless reason: 1. please 【cancel】 the dispute and 【open it again】; 2. choose 【received】the parcel and【return goods】 3. choose 【personal reasons】 4. don't fill in the tracking number, CONTACT US to solve it; PAY ATTENTION:once you changed the dispute, please contact us to agree it, otherwise we may cannot see it. Hope you understand.