Re: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 13 22:45:53 CET 2021

Děkuji!!!!
... v tom Trackingu jsem si vůbec nevšiml, že je cílová země Francie, viděl
jsem tam jen moji adresu..
  Spor jsem samozřejmě otevřel, ale z Ali odpověděli, že zboží je
doručeno...co mám za problém.
Tak jsem znovu popsal.....  Bylo mi jasné, že pokud potvrdím přijetí, že už
se se mnou niko nebude bavit....

Mimochodem Ali nevidí tu komunikaci ? To je průhledné, jak se prodejce
snaží.... hodnocení má 92.6% Positive Feedback

Docela mě tyhle průtahy štvou, nechápu, kam tím prodejci míří - čekají na
nějakou kořist?
V podstatě jsem v poslední době otrávený i z podvodů v CZ - objednal jsem
už u 3 e-shopů 18650 článek Sony VTC6  a pokaždé přišel fake s malou
kapacitou...
====================
Jinak takhle se prodejce snaží:
dear we know you didnt receive your order and that is why we need to full
refund you
plz confirm your order now plz choose yes to mean you have received your
order and then choose return and refund
we will choose to give up on receiving the item,so you will not be asked to
return the item to us and we will full refund you for that.

nebo:

Dear friend, we would refund by dispute to your former payment way that you
paid for the order. (we just want you get the money more quickly ) but
please do us a favor to choose the harmless reason: 1. please 【cancel】 the
dispute and 【open it again】; 2. choose 【received】the parcel and【return
goods】 3. choose 【personal reasons】 4. don't fill in the tracking number,
CONTACT US to solve it; PAY ATTENTION:once you changed the dispute, please
contact us to agree it, otherwise we may cannot see it. Hope you understand.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>