OT: piatok - hlinikaren

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Prosinec 13 22:37:35 CET 2021

Zdravim,

ta bezpecnost je prave v tom mnozstvi: tou lopatou se 'vyzkratuje' jenom jedna cast (tech cca 4.5 V) a zbytek jede neskodne a vesele dal
cloveku proste vnn neublizi a na provoz to nema vplyv (po odpareni te lopaty pak proud zas tece tam, kudy ma)

i kdyz z tech 'megaamepr' se cloveku mota hlava

ale bylo to urcite lehceji stravitelne, jak navsteva zacouzene 6kV kobky na zeleznici,
kde nam rikali, ze pred tydenm tam cloveka chytl oblouk jelikoz zapomel si vzit zkousecku
(takovou tu dlouhou tyc, kterou se 'simra' po zivych castech), a proto je to tam tak cerny ...
tam byly hodne silne pohyby v oblasti zaludku

:)

  Sam