OT: piatok - hlinikaren

Pondělí Prosinec 13 22:37:21 CET 2021

Jak to že 4V? Myslel jsem, že tam hoří oblouk. Nebo je tam elektroda
potopená v tavenině a ten hliník se vylučuje někde okolo ní? Ale to jsem
si vybavil zase jiný provoz, ČKD v Kutné Hoře, kdy byly obloukové pece
tuším že na ocel a nad těma vanama se mírně pohupovaly elektrody,
vzdáleností se udržoval správně dlouhý oblouk. Vypadalo to mohutně.

Anděl