Zas tie termity...

balu balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 13 16:13:42 CET 2021

Kmitač som si nie isty, je tam cesky zaklad. Aj ked to slovo slovensky jazyk prebral, v slovniku pisu “ prudko pohybovať (v striedavom smere), mihať”
Takze skor “pecný teplostojný mihač”, alebo PTM.

Je to pre studentov. Takze sa radsej dopredu spytam, nech mi to isty J.W. Pri oponenture podkladov zase neofrfle :)