Re: Životnost nanesené pájecí pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 13 13:41:25 CET 2021

Díky za odpověď.
To by tedy znamenalo, že za to může druh pasty.

Mám tady taky jednu stříkačku té nízkoteplotní pasty, tak zkusím udělat
pokus.
Jednou jsem s ní zkoušel osazovat, a moc se mi to nedařilo. Ale možná to
bylo
příliš nízkou teplotou přetavení. Zdá se mi, že když se na ní použije
teplota skoro
stejná jako na běžnou SnPb pastu, tak pak je to celkem OK.
Jaký profilem ji prosím přetavujete?

To osazování po částech by šlo jen s tím dispenserem.
Přece jen to pokrytí pastou pomocí šablony je trochu jiný level.
Dispenser už dneska beru jenom jako nouzovku.
Dokonce jsem kvůli tomu ani nedodělal rozdělaný CNC dispenser.

Díky.
PL