Re: páječka pro děti do SVČ

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Prosinec 12 09:23:50 CET 2021

Možná se to nevyplatí stavět, ale já to chtěl zkusit a slo to. Děti by si
mohli třeba jeden či dva exempláře postavit třeba i domů pokud doma nic
podobného nemají. Já jsem s tím spokojen na takove to občasné používání.
Někde jsem snad viděl, ze se místo ručky dá připojit horkovzduch. To lze
nebo je nutná jina elektronika? Docela by se mu to občas hodilo.