Re: RS485 a strukturovaná kabeláž

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Sobota Prosinec 11 22:33:07 CET 2021

Dobrý večer,

děkuji! Já po stavbách taky viděl různé kombinace a vždycky to nakonec
(nějak) fungovalo. Takovou "falešnou odbočku" jsem neviděl ale nikde,
přitom mi přijde jako elegantní řešení, tak jsem se radši zeptal.

Jinak - TQS jsou skvělé, máme je ve spojení s TME Multi a velká spokojenost!

S pozdravem

Jiří Majzlík Němeček