Re: Regulační autotrafo - zapínání

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Sobota Prosinec 11 21:41:37 CET 2021

Ja na trafa do 2 kw , ktere mam uvnitr japonskych stroju  (je v nich
bezpecnostni oddelovaci transformator 110/220:110) pouzivam

http://www.metronix.cz/soft_start.html

Maji to i jako stavebnici, cenu si uz nepamatuji, ale  byla do 500Kc.

Klasicke termistory a pote premistene relatkem, prijde mi to lepsi nez
trapit polovodic.

Naposled jsem jej pouzil v elektropasti na kunu. Trafo z mikrovlnky,
rozbeh byl prave timto a cele spinalo to PIR cidlo. Zappojeni pres RF
zasuvku s dalkovym ovladacem, abych to mohl v rozespalosti vypnout a
nechytnout se taky :-)

Trafo bylo VN kabely pripojene k desce, na ktere byla nerezova rohoz,
takove pasy proti sobe.

A samozrejme se chytla i se svetelnym efektem. Trochu nakladne, ale 100%
ucinne.

LK