Re: Přesnost rezistoru

Sobota Prosinec 11 19:34:40 CET 2021

Docela mě mile překvapilo, když jsem si dělal mikrofonní předzesilovač s
diferenciálním vstupem (dva tranzistory a OZ, který to převádí na
nesymetrický signál) a dával jsem všude 1% odpory, že potlačení
součtového signálu bylo něco přes 60 dB. Takže jsou buď přesnější, nebo
alespoň méně rozdílné, než bych očekával. Nebo jsem měl jen štěstí.

Anděl