Re: RS485 a strukturovaná kabeláž

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Prosinec 11 14:40:30 CET 2021

Zalezi na tom, co chcete dosiahnut ...

 Chcete spravne, 100% funkcne, dobre  technicke riesenie?
Riesenie:
Precitajte si dokumentaciu vyrobcov chipov a application notes a urobte to
presne podla nich.
V tomto pripade namatkovo napr.

https://www.st.com/resource/en/application_note/an1348-st485-an-rs485-based-interface-with-lower-data-bit-errors-stmicroelectronics.pdf

Napr. Strana 4, kapitola 5.  - spravne a nespravne topologie zapojeni a
odporucane maximalne dlzky odbociek...

Chcete urobit riesenie, o ktorom tusite, ze nie je spravne ale hladate
niekoho, kto by vas v nespravnom rieseni podporil?
Riesenie:
Napiste na internet. Urcite sa najde niekto, kto vas v nespravnom rieseni
podpori a minimalne pozna niekoho, kto pozna niekoho, kto to tak spravil...
A takych, co vedia vsetko lepsie ako vyrobcovia (cohokolvek) je na
intetnete viac ako zrniek piesku na plazi.

Rozhodnut sa musite sam. Zelam stastnu ruku v rozhodovani.
:-)

Dodo

Dňa so 11. 12. 2021, 13:11 Jiří Majzlík Nemeček <jirry na centrum.cz>
napísal(a):