Re: RS485 a strukturovaná kabeláž

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Prosinec 11 13:50:04 CET 2021

Vláčkaři používají RS485 s rychlostí cca 65 kBPS na vzdálenost cca tři
kát kolem tělocvičny bez zakončení a směle kombinují hvězdu a liniovou
sběrnici. Nikdo se nad tím posledních 15 let nepozastavil a nikomu to
nedělá problém. Zabezpečeno XORem na konci paketu, délka paketu 3-14 bajtů.

Tam je to tak, že AB jsou dráty z jednoho páru. tedy například A je
modrá a B je modrobílá; 12V je oranžová a zem je oranžovobílá.