Re: Regulační autotrafo - zapínání

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Prosinec 10 19:53:01 CET 2021

Ono v podstate treba len vybrať vhodný N kanál MOSFET s minimálnym
RDSon  pre daný výkon.
K pôvodnej schéme ani k Eaglu sa tak skoro nedostanem, tak som to
naškriabal rukou. Pozri prílohu

Treba dať do série dva fety so žiarovkou-záťažou, Source k sebe, do
spojených Gate to otvárať cez diodu D1 a odpor R2 z napätia pred
žiarovkou, medzi
G a S je časovací kondenzátor C1 a vybijací odpor R1. Zenerka stráži max
napätie na G (MOSFET ju môže mať integrovanú)
To je všetko.

IK

Dňa 9. 12. 2021 o 11:42 Pavel Kadečka napísal(a):