[OT] SSL https atd...

Pátek Prosinec 10 19:11:25 CET 2021

Bingo, vzpomel jsem si, ze platim u forpsi domenu a webhosting v nejakem
zakladu a je tam kupodivu podpora asp, dokonce poskytuji (snad) zdarma
nejaky DV certifikat, ktery jsem zkusil ziskat, nainstalovat a funguje
pristup pres fttps...
Akorat mam nastavenou MySQL coz bude asi z asp.net trosku orisek? Zmenit
to moc nejde, mam tam nejake PHP  pro vzdaleny pristup k IoT.
Dal jsem narazil na to, ze uz mam nainsalovany vsechny verze MSVS od
2012 do 2022 a jedina sablona asp.net (bez core, to asi nepodporujou),
co tam funguje je  z VS2013, kdyz ale vezmu z nej sablonu pro 2012 uz to
nejde... No, mam co delat o dlouhych zimnich vecerech, chybova hlaseni
jsou zahadna.