Re: pjeka pro dti do SV

Ji Nesvail nesvacil na posys.eu
Ptek Prosinec 10 11:06:50 CET 2021

Co se týká zdrojů, zda je bezpečené ? Pokud zvolíte něco s externím
napájením, tak asi dobře. Sledoval jsem nějaké videa a tam zrovna u těch
páječek ty zdroje moc nikdo nechválil - vzdálenosti od fáze k
slaboproudu v těch krabičká na DPS.

Krom T12, ještě weller RT. Tam je ten hrot+tělísko jedno. Ohledně hrotů
jsou asi rozšířené ty solomon keramické, ale ten přechod tepla tj., že
to netopí a musíte s tím něco dělat se určitě stane a i třeba pokud
jedno děcko z 10, tak tím ztrávíte kus času z hodiny výuky nebo celou.

Někdo na fóru porovnával pájení s páječkou z Líd.. a toho pera s
přívodním kabelem a až na ten tuhý kabel konstatoval, že to pájí lépe
než ten Líd.. . Krabici to nemá, snad jen hrozí, že to keramické tělísko
se protluče ven a ja asi na fázi.

Jestli to je pájecí pero, které případně děcko zahodí a nebo to je
páječka u které se budou děti střídat ... .

Jirka