Re: pjeka pro dti do SV

Petr Labaj labaj na volny.cz
Ptek Prosinec 10 10:07:10 CET 2021

Už to tady zaznělo. Něco na hroty T12.
Zatím mám výborné zkušenosti s krabičkovým provedením od firmy Ksger
(malé krabičky na 12-24V, větší i se zdrojem a na 230V, vše z Alíka).
Teď jsem si čerstvě koupil i provedení, kde je vše v ručce. Napájení
samozřejmě 12-24V. Ale ještě je někde v letadle z Číny.

Jede to na 12-24V, je velký výběr hrotů a dobré ceny (podle mě stejné
nebo lepší, levnější a dostupnější než ty TS100).

Dají se koupit levně i jen ručky a hroty. A děti si pak můžou jako
vlastní tvorbu postavit řídící krabičku, třeba s Arduinem.
Jako studijní materiál je na internetu několik konstrukcí.

Dělají se i ručky, kde hrot vyčuhuje jen velmi málo mimo držadlo. Takže
velmi vhodné třeba pro někoho, komu se víc třepou ruce.

PL