RE: páječka pro děti do SVČ

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Pátek Prosinec 10 09:38:49 CET 2021

Přesně proto jsem jej zrazoval od podobné věci.

Ony ani ty levné stolní nebudou mít nijak extra lehké pero, ale stále to bude lepší než tady ta sítová.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of sam.hw
Sent: pátek 10. prosince 2021 9:35
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: páječka pro děti do SVČ

Zdravim,

jsem uz nekolikrat* 'naletel' a koupil podobne (jako nouzovka).
ale zakazdym jsem se toho pak rychle  zbavil.
duvodem je hlavne priserne tuhy privodny kabel, a pak nezanedbatelna hmotnost.
pro kratkou praci to jde.
ale abych s tim letoval delsi cas, nebo aby to dokonce drzelo v rukach dite - to si fakt nedokazu predstavit.

*nekolikrat: potreboval jsem nekde neco narychlo a 'zapomel jsem' predeslou zkusenost, nebo jsem predpokladal, ze s modernejsim dizajnem doslo i ke zlepseni negativ. nikoliv.
dnes uz radsi rovnou koupim trafopajku jako noouzovku.
a i kdyz je tezsi, nejak se mi lepe drzi a s ni vydrzim pracovat o hodne dele.

:)

  Sam