Re: páječka pro děti do SVČ

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Prosinec 10 09:35:08 CET 2021

Zdravim,

jsem uz nekolikrat* 'naletel' a koupil podobne (jako nouzovka).
ale zakazdym jsem se toho pak rychle  zbavil.
duvodem je hlavne priserne tuhy privodny kabel, a pak nezanedbatelna hmotnost.
pro kratkou praci to jde.
ale abych s tim letoval delsi cas, nebo aby to dokonce drzelo v rukach dite - to si fakt nedokazu predstavit.

*nekolikrat: potreboval jsem nekde neco narychlo a 'zapomel jsem' predeslou zkusenost,
nebo jsem predpokladal, ze s modernejsim dizajnem doslo i ke zlepseni negativ. nikoliv.
dnes uz radsi rovnou koupim trafopajku jako noouzovku.
a i kdyz je tezsi, nejak se mi lepe drzi a s ni vydrzim pracovat o hodne dele.

:)

  Sam