Re: ESP8266 a sriov port

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
tvrtek Prosinec 9 09:38:34 CET 2021

No jo, to je pravda. To že stop bit je vlastně 1 jsem si neuvědomil. Tím
to celé padá.

Co se týká používání parity, to je tady tak zašmodrchané, že je to spíš
nepoužitelné. Na to, abych se dopočítal, jakou mám dát paritu na
vysílání, která je společná s paritou pro příjem, takže ještě jaká byla
parita v době příjmu tohoto bajtu.... Tak to mám složitější program, než
když si vyrobím nějakou přiměřenou verzi software serial, která nebude
tak hojně používat delay, ale spíš časovače.

Nebo si udělám ještě nějaký převodník z 9 bit na 8 bit na nějakém osmibitu.