OT: Vypinac pre varnu dosku a tlejivkou / doutnavkou

MP oklovap na gmail.com
ter Prosinec 7 20:15:07 CET 2021

Zabudoô sim uviest - ide o vypinac " tahem zapni / stiskem vypni ",
takze indikaciu  zapnutia chapem , ze mechanicky vidim.
https://www.cbelektro.sk/spinac-3-polovy-po-3ss-25-10-a-400v-zatlac-ss-ip55-biela-biela-pressto-sporakovy-abb-p39381?gclid=Cj0KCQiAqbyNBhC2ARIsALDwAsDzKPM1yDxTdhxTD8WL9oHSSLuJrAOwX5RA8L4YgdOSKo6nCNBsP8QaAm4OEALw_wcB

mp

Dňa 7. 12. 2021 o 19:52 Zdeněk Aster napísal(a):