OT: Vypinac pre varnu dosku a tlejivkou / doutnavkou

Zdenk Aster zdenek.aster na seznam.cz
ter Prosinec 7 19:52:15 CET 2021

No to není OT to je elektro. :-)
Mám pocit, že už dokonce v normě není požadovaný sporákový vypínač.
Navíc představa, že mám spínač
nad varnou desku do které jde pára vaří se mi tam něco v hrnci a zrovna
to nejde vypnout, tak uplně nevím jestli
to někdo někdy v této krizové situaci dokáže použít.. Nebo představa, že
hoří olej na panvi a já tam přes
to mám vypnout sporák. To už mi přijde lepši označený jistič v rozvaděči....

Jinak přemýšlím co je lepší, jestli indikace jističe nebo zapnutí, mě by
přišlo teda taky lepší zapnutí.
protože při přívodu sice vidím jistič, ale nikdy nevím dle kontrolky
jestli je sporák zapnutý.
Kdežto obráceně, vidím, že je sporák zapnutý a pokud ani v jedné poloze
nesvítí doutnavka, tak
je asi vyhozený jistič a nebo shořela doutnavka :-)

Zdeněk Aster