OT: Alza bylo Win11 - TPM modul

Pavel Kadeka pavel.kadecka na gmail.com
ter Prosinec 7 11:10:12 CET 2021

út 7. 12. 2021 v 11:04 odesílatel Karel M <a8dtljb na gmail.com> napsal:

> Jak tu někdo psal, že dostal poukázky do Alzy namísto Vánočního večírku,
> tak šťastný to muž...
> Nám zrušili večírek bez náhrady a ke všemu ještě v automatu zdražilo kafe
> o 16,666..%, katastrofa....

Poukázky na nákup zboží jako vánoční dárek nesnáším. Kromě těch, co vydává
ČNB, ty naopak mám rád.

Jinak je to hrozně omezující, protože co když zrovna nic nepotřebuju, nemám
tam cestu, mám to daleko atd. - a současně pokrytecké, někdo neví, co by
vám tak dal a peníze v obálce mu přijdou blbý, no tak vám dá poukázku, což
je ještě blbější. (Něco jiného je poukázka na služby typu masáž, ubytování
apod., prostě nějaký zážitek; jenže na nákup zboží je už lepší dát rovnou
ty peníze.)

P.K.