OT: Alza bylo Win11 - TPM modul

Pavel Kadeka pavel.kadecka na gmail.com
ter Prosinec 7 11:00:15 CET 2021

po 6. 12. 2021 v 21:33 odesílatel Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napsal:

> Omlouvam se, ale nedalo mi to.. je tu někdo kdo nakupuje v Alze? Jestli
> ano tak by mě zajímalo proč, mají všechno dražší.... pravda, web mají
> super, rád tam hledám..

Já tam nakupuju, ne zrovna každý den, ale když je tam něco zajímavého - oni
prodávají i na aukru nějaké použité / servisované zboží. (A to i se
zárukou, jeden evolveo odolný telefon jsem vracel, peníze jsem dostal zpět,
škoda, protože se mi líbil; další telefon nějaký alcatel, mám z něj
kuchyňské rádio, taky tam byl nějaký problém, v záruce vyměnili snad baterii

Mají hodně poboček, alzaboxů, je tam hned vidět, kdy zboží přijde. Mám to
kousek do Zdib, kde je toho dost skladem, takže ráno objednáte a v poledne
si pro to můžete přijet, takhle jsem tam o prázdninách koupil pingpongový
stůl, bylo ošklivo, tak jsme místo koupání s dětma hrál pingpong; pravda,
tu mladší prej víc bavilo ten stůl stavět než pak hrát.. :-)

Takže tam občas něco koupím. IT věci ale minimálně, naposledy nějakou jetou
ITX skříň bez zdroje, právě na tom aukru, bylo to za směšný peníze.
Postavil jsem z toho takový roztomilý domácí počítač, s dalšími věcmi z
aukra.

P.K.