OT: Alza bylo Win11 - TPM modul

Ale Filip nostromo na khnet.info
ter Prosinec 7 10:30:17 CET 2021

Dobrý den,

Hmm, já jsem teď 12.11. nakoupil v CZC. Zboží skladem, zaplatil jsem ho,
doručeno bude 1.12. 3.12. jsem jim psal na infolinku, kdy mi bude zboží
doručeno. Odpověď žádná, a ještě mi přišel dotazník, jak jsem byl s
infolinkou spokojen. To mě vytočilo tak, že jsem objednávku zrušil,
koupil to jinde, a dotazník jsem vyplnil. Ať si počtou. Kdyby napsali,
že to do 15.12. budu mít doma, tak mi to nevadí. ale když se ani neuráčí
odpovědět, a ještě mi přijde dotazník spokojenosti s infolinkou, to mě
už vytočilo.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip