<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <br>
    <div class="moz-signature">
      <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
      Dobrý den,
      <br>
      <br>
      Hmm, já jsem teď 12.11. nakoupil v CZC. Zboží skladem, zaplatil
      jsem ho, doručeno bude 1.12. 3.12. jsem jim psal na infolinku, kdy
      mi bude zboží doručeno. Odpověď žádná, a ještě mi přišel dotazník,
      jak jsem byl s infolinkou spokojen. To mě vytočilo tak, že jsem
      objednávku zrušil, koupil to jinde, a dotazník jsem vyplnil. Ať si
      počtou. Kdyby napsali, že to do 15.12. budu mít doma, tak mi to
      nevadí. ale když se ani neuráčí odpovědět, a ještě mi přijde
      dotazník spokojenosti s infolinkou, to mě už vytočilo.<br>
      <br>
      <br>
      S pozdravem,<br>
      <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
 Aleš Filip
 Kutná Hora
 <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
      <div id="quoteDIV"> </div>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 07.12.2021 v 10:02 Karel M
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CAN7Z6q+=H_A5hgoBp92NWWd=52p8SMwHb8G5O7y=5+9MFwvACA@mail.gmail.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div dir="ltr">
        <div>Akorát před Vánoci bych v Alze kupoval radši na dobírku.</div>
        <div>K. <br>
        </div>
      </div>
      <br>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>