<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<br>
<div class="moz-signature">
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
Dobrý den,
<br>
<br>
Hmm, já jsem teď 12.11. nakoupil v CZC. Zboží skladem, zaplatil
jsem ho, doručeno bude 1.12. 3.12. jsem jim psal na infolinku, kdy
mi bude zboží doručeno. Odpověď žádná, a ještě mi přišel dotazník,
jak jsem byl s infolinkou spokojen. To mě vytočilo tak, že jsem
objednávku zrušil, koupil to jinde, a dotazník jsem vyplnil. Ať si
počtou. Kdyby napsali, že to do 15.12. budu mít doma, tak mi to
nevadí. ale když se ani neuráčí odpovědět, a ještě mi přijde
dotazník spokojenosti s infolinkou, to mě už vytočilo.<br>
<br>
<br>
S pozdravem,<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Aleš Filip
Kutná Hora
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
<div id="quoteDIV"> </div>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 07.12.2021 v 10:02 Karel M
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:CAN7Z6q+=H_A5hgoBp92NWWd=52p8SMwHb8G5O7y=5+9MFwvACA@mail.gmail.com">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
<div dir="ltr">
<div>Akorát před Vánoci bych v Alze kupoval radši na dobírku.</div>
<div>K. <br>
</div>
</div>
<br>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>