Re: celn prohlen na eCeP

Ale Filip nostromo na khnet.info
Pondl Prosinec 6 11:13:29 CET 2021

Dobrý den,

Přesně tak. Zásilka teprve dostala číslo, a přepravní služba ji ještě
nemá. Přišla mi SMS od České pošty, že mám doplnit údaje o zásilce, aby
to mohla pošta za mě proclít (Zplnomocnění k proclení jsem jim zrušil
asi před třemi týdny). Takže jsem nelenil, a vyplnil to na eCeP sám, něž
se to toho začnou montovat oni. Tak uvidím, je to baterie za pár korun,
tak i kdyby chtěli zaplatit DPH znovu, tak to bude nějakých 15Kč :-)
Hlavně, že jsem si to vyzkoušel, jak to funguje :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora