RE: celn prohlen na eCeP

erch Jakub Serych na panska.cz
Pondl Prosinec 6 10:44:02 CET 2021

Byl jsem to já…
Taky mi přišlo u nějaké zásilky u sledovacího čísla, že mám proclít (v době kdy zásilka teprve dostala číslo a ještě ani nebyla předaná službě). Předvyplnil jsem nějak z dostupných údajů ten formulář bez odesílání (ono se jim to asi někam na základě nějakých cookies nebo něčeho takového ukládá). Někde tam je nějaká možnost, která se tváří jako příloha, ale nějak to myslím nefunguje.  Pak jsem na to vesele zapomněl a za cca 3 týdny, pár dní před tím, než jsem zásilku dostal fyzicky, mi z celnice přišel mail, že zásilka s tím číslem byla propuštěna k doručení.

Jakub šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Monday, December 6, 2021 10:26 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: celní prohlášení na eCeP

Dobrý den,

Nedávno tady někdo psal, že se mu podařilo vytvořit celní prohlášení na eCeP.
Objednal jsem na Aliexpress Li-pol baterii, a teď mi přišlo sledovací číslo, a že to mám proclít. Vyplnil jsem tedy (nějak :-) ) celní prohlášení na portálu celní správy. Čekal jsem někde v průběhu toho vyplňování, že budu moci přiložit fakturu z Aliexpressu, ale nikde se tam přiložit nedala. Jak jim tedy dokážu, že jsem už DPH zaplatil?

S pozdravem,

--

 Aleš Filip

 Kutná Hora