zabraneni vysrazeni vlhkosti na stene - vypocet rosneho bodu

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondl Prosinec 6 08:25:36 CET 2021

Vlhkost vzduchu je "analogova" hodnota, nie binarna "vlhky vs. suchy"
Odporucane rozpatie relativnej vlhkosti byva 40-60% .
Vyhoda: Pri jej dodrzani sa nevysusuju sliznice, ani nerastu plesne.
Nevyhoda: Neda sa zaskatulkovat do binarnej logiky suchy-vlhky.

po 6. 12. 2021 o 8:05 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com> napísal(a):