zabraneni vysrazeni vlhkosti na stene - vypocet rosneho bodu

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Nedle Prosinec 5 22:51:59 CET 2021

Na sušení prádla přes zimu jsem před pár lety pořídil velký vysoušeč z
Lidlu a byla to výborná investice. Ty tabletové jsem dával jen do té
skříně, což je malý prostor, tam to svůj účel splnilo skvěle.

EH