zabraneni vysrazeni vlhkosti na stene - vypocet rosneho bodu

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Nedle Prosinec 5 22:14:21 CET 2021

Zdravim,

jo, presne - u zi mne presla chut na akvarko doma a i zena vi, ze u vareni se proste otevrou okna.
pravidelne intenzivni vetrani (ted az na pripady deste) je neprosta samozrejmost.

tabletove odvhlcovace mame v provozu par tydnu - zatim spokojenost.
jsem uvazovali i o aktivnich, ale kdyz jsem videl, ze to ma prikon 170W (a vice)
plus nejake to bzuceni/cvrlikani (tedy podle recenzi, navic zena je extremne citliva na jakykoliv zvuk - hlavne v noci),
tak jsem si rikal, ze to opravdu ne.

a dekuji vsem za prispevky - jak vidim, ne jenom ja mam podobny problem, takze rady a navrhy jsou dobre i pro dalsi lidi
takze dekuji vsem, co zanechali svoje nazory

:)

  Sam