SMART zasuvky - wifi /BT

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Prosinec 5 22:01:50 CET 2021

Zdravim,

v case vanocnim mame po dome ruzna vanocni svetylka (vnitrni i venkovni). moji predstavou je, ze vsechny zapojim do jakesi podsite,
takze je muzu najednou vsechny vypnout. treba z mobilu.

jsa SMART technologii vice-mene nepoliben, jsem si koupil SMART zasuvku (WIZ, connectionPlatorm) v predstave, ze si sparuji zarizeni s mobilem ...
ale kdyz nainstalovana aplikace po mne chtela heslo do nasi lokalni domaci site, jeste drive, nez mi ukazalo, ze naslo zarizeni,
tak to mi uz zacal kdesi v podvedomi bit zvonecek na poplach.
v navodu zadny popis, co a jak ...

je to takto normalni u vsech wifi zarizeni?
se obavam totiz, ze se to otevre i smerem ven - coz opravdu nechci.

nebo existuje neco podobneho, co nefunguje na wifi, ale na bt?

diky za napady i napovedu

:)

  Sam