zapojenie tranzistora

balu balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 5 13:31:51 CET 2021

Ahoj,

dakujem za potvrdenie, uz sa to medzi casom podarilo zistit (velmi
komplikovanym sposobom, lebo uz od piatku rana nejde internet a francuz
ma na salame). Teoriu podporuje aj fakt, preco su v pomerne nizkonapatom
zapojeni pouzite 120 V tranzistory.

Snazim sa pochopit a rozchodit viac ako 30-40 rocne cisto analogove
zariadenie. Zatial to vyzera, ze dokumentacia je robena stylom Leonardo
da Vinci. Bud je v nej zamerne velke mnozstvo chyb, aby to nikto priamo
neobslahol, alebo to kreslil uplny idiot :-)

V kazdom pripade, ak sa mi podari aspon v simulatore zreplikovat
funkcnost a parametre toho, co pred 40 rokmi niekto postavil, budem to
povazovat za obrovsky osobny uspech na novom poli elektroniky :-)

Este nemam uplne premyslene detaily, ale vyzera, ze budem mat aplikaciu
na tie 500V operaky, co som onahda spominal. Alebo vyrabat signal na
nizkom napati a transformator, to je ale prilis nudne.

b.