zapojenie tranzistora

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Prosinec 5 12:58:18 CET 2021

Toto sa sprava ako dioda, ktora ma oproti beznym diodam o niekolko radov
nizsi zvod, aj v zavernom aj priepustnom smere (pri napatiach pod 0,6V).
Bezna 1N4148 moze mat povedzme pri 10v zvod radovo nA, obycajny BC547
tranzistor radovo jednotky alebo desiatky pA. Este menej sa da dosiahnut s
JFETom, pod 1pA aj pri obycajnom J111.

J.