Re: optoleny

Jan Phon konference na puhy.cz
Nedle Prosinec 5 10:35:06 CET 2021

Já jsem letos konečně rozchodil optické oddělení síťe 1-wire čidel po celým
baráku. Zkoušel jsem různé optočleny, ale celá hvězda, celkem tak 150m eth5
kabelů chodí až s adum1250. Každou větev mám oddělenou 150R a každá větev
má svůj pullup 680R. Takže než se trápit, kupte nějaké adum. Stojí to asi
za ty peníze.