[OT] Akvarium - co proti rasam?

Ren Damek rene.damek na gmail.com
Sobota Prosinec 4 23:14:28 CET 2021

Zkušenosti s akvariem nemám, ale jako dítě jsem kdysi četl takovou příručku
o akvaristice a utkvělo mi v hlavě, že se tam psalo něco o tom, že nějakou
dobu trvá, než se ten ekosystém v akvarku usadí a voda se nemá měnit moc
často. Že se filtruje, nemá se překrmovat, bylo tam i něco o ponořeném
měděném drátu, ale výměna vody byla snad jednou za několik měsíců (možná i
rok).  Docela mě překvapilo, že na googlu teď vidím ty zmíněné intervaly
jednou za 1-2 týdny apod.
RD

pá 3. 12. 2021 v 17:18 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>