Re: optoleny

Vla Andl vaelektronik na vaelektronik.cz
Sobota Prosinec 4 22:07:04 CET 2021

Tyhle optočleny jsou ty nejobyčejnější a na takovou rychlost nejsou.
Mnoho let nazpátek jsme používali PC900V, ale pak kolega zvednul
přenosovou rychlost z 19200 na 57 KBd (je tam RS485 a visí na ní na
vzdálenosti 20m 15 účastníků) a když jsem se v rámci nějaké opravy díval
osciloskopem na linku, divil jsem se, že to funguje. Dneska už se takové
věci dají lépe dělat s obvody ADuM.
https://www.tme.eu/cz/katalog/?search=adum&s_field=1000011&s_order=desc
Občas se i v téhle době dá něco málo koupit...

Anděl