[OT] Akvarium - co proti rasam?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 4 11:40:51 CET 2021

Hmmm...napisu jako clovek co letos po 30 letech definitivne seknul s
akvaristikou a z terarii si zena nechala jen Gregora - zelva ctyrprsta,
ktery pres zimu spi a nebuzeruje.

S akvaristikou jsem seknul prave kvuli problemum s vodou a
rasama...nikdy jsem nemel tolik problemu co jsem mel ted...kdy se
akvaria prelejvala z obdobi sinic, ruznych zelenych ras, ruduch a tak
stale dokola.

Hrozne zalezi kde jste a jakou mate vodu v radu. Zde v CB je voda
extremne mekka a v podstate se jedna o kojeneckou vodu...coz treba
neonkari zavidi, ale na druhou stranu v ni neroste skoro nic a je
neustale treba neco dosypavat a neco merit, protoze tim, ze je mekka ma
i nizkou pufracni schopnost...v podstate ji rozhodi cokoli co se kolem
ni mihne.

Paradoxne nejlip rostly kytky za bolsevika...dusicnanu a fosforu bylo
habadej. :-)

Takze primarne bych se koukl na web vodarny a stahnul si od nich rozbor
vody v radu. A od toho se odpichnul.

RV