trafo na AC a otazka lamy

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 2 17:01:21 CET 2021

Zdravim

Asi je zly den alebo som osprostel (inak z elektro som len taky
nevzdelany amater).

Mam trafo AC 24V na ledky viacnocne, k tomu taku skatulku s par dc/dc
menicmi (sluzi to napajanie X druhov svetielok, kazde ine napetie).
Minulu sezonu to chodilo, teraz sa tam prehrieva kondik na menici.
Odmeral som na nom napetie, 38V, divne, kondik je do 35V. True rms
multimeter mi odmeria na AC okolo 28V. Osciloskop tiez, ale amplitudu na
81V, tak isto aj peak to peak.

Odislo trafo, nieco som nepochopil alebo som osprostel? Vysvetli mi to
prosim niekto?

Dakujem...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.