9V baterka, co s clankami

Čtvrtek Prosinec 2 09:57:35 CET 2021

Tady jsem diskutoval:
https://www.root.cz/clanky/jednodeskove-pocitace-z-pohledu-dlouhodobe-
spolehlivosti/nazory/

Vybírám:

...Taky bývá problém (někdy obrovský a neřešitelný) čelit dobrým nápadům
těch co tomu ve firmě "taky rozumějí" A že někdy se má snaha, aby mi do
práce nekecali ti co tomu "taky rozumějí" obrátí, že ti co tomu "taky
rozumějí" se snaží, abych jim do toho nekecal já.

Tak třeba se mi nepodařilo přesvědčit soudruhy šéfy, že když dodavatel
nabízí mikrospínače pro malá napětí a proudy a jiný typ mikrospínačů pro
obvyklá napětí a proudy (např. 2A/250V), tak to nedělá proto, aby nám
zkomplikoval život a skladové zásoby. A odsouhlasili zákazníkovi, že je to
jedno. Tak jsem si mnohdy řekl: "Já ta zařízení kupovat a používat nebudu" a
dělal jsem něco užitečnějšího.
Citát:
,,Bože, dej mi sílu, abych změnil věci, které změnit mohu. Dej mi
trpělivost, abych snášel věci, které změnit nemohu. A dej mi moudrost, abych
obojí od sebe odlišil". Fridrich Öttinger

Je poučné kouknout na video - nebudu sem dávat odkaz, nevím jestli se to
smí. Stačí dát do vyhledávače "loupák expert ve firmě" a mně to našlo hned
první odkaz. Když jsem ten odkaz kamsi posílal, někdo mi vytknul, kdo mi
dovolil natáčet poradu v jejich firmě :-D

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>

"---Menezersky umysel bol, ze to
vydrzi 3 roky bezat. Pri narokoch na spotrebu sme to (my technici)
vypocitali na 1-2 mesiace. Jeden z menezerov nam povedal, ze sa nemame
trapit, lebo projekt je to dlhodoby a s nasadenim sa rata v 2020. Som sa
opytal, ci dovtedy budu primarne clanky s aspon 10x kapacitou.
Odpovedal, ze "co ty vies? urcite budu"...
"