9V baterka, co s clankami

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 2 01:20:47 CET 2021

Mozno som to tu pisal. V 2006 sme zacali vyvijat v praci projekt, ktory
pocital s malym zariadenim napajanym 3V Li primarnym clankom. Max
akceptovany rozmer bol rozmer CR2450. Menezersky umysel bol, ze to
vydrzi 3 roky bezat. Pri narokoch na spotrebu sme to (my technici)
vypocitali na 1-2 mesiace. Jeden z menezerov nam povedal, ze sa nemame
trapit, lebo projekt je to dlhodoby a s nasadenim sa rata v 2020. Som sa
opytal, ci dovtedy budu primarne clanky s aspon 10x kapacitou.
Odpovedal, ze "co ty vies? urcite budu".

Potom, uz pri testoch, sme to dokazali vybit za par dni, ale ok, pri
priemernom pouziti to mohlo vydrzat tak 3 mesiace.  No a my sme tu, aj
baterky podobnych vlastnosti, ako vtedy su tu :) A projekt zapadol prachom.

miro