9V baterka, co s clankami

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 2 01:11:28 CET 2021

Taky ty NiMH 9V používám.
Sestrojil jsem si pro ně velice sofistikovanou nabíječku, skládající se
z jednoho odporu a jedné diody.
Je dokonce multibaterková, takže těch odporů a diod je tam několik.
Prostě už velmi složité zařízení.

Mám doma trvale běžící rozvod 12V. Tak jsem to k tomu připojil a baterky
tam bydlí trvale, pokud je zrovna nepotřebuju.
Nabíjecí proud je někde kousek pod 1mA (když jsou nabité).
Baterky si nestěžují, berou to jako relaxační pobyt v dobrém hotelu.

Jeden slot jsem nabarvil červeně a pojal ho jako nápravné zařízení pro
rychlé zvýšení kázně.
Tam je proud kolem 20mA.

PL