9V baterka, co s clankami

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 2 00:44:46 CET 2021

S NiMh 9V tiez nemam dobru skusenost. Oni funguju, kym su nove. Je v
nich 7 clankov (aspon, co som par accu rozobral) a po case sa ich
vlastnosti rozidu. Staci, ze 1 - 2 clanky sa skor vybiju a pri nabijani
sa zase nabiju skor a uz nabijacka nevie spravne vyhodnotit ukoncenie
nabijania. Osvedcilo sa mi nabijat 9V accu uplne lacnou cinskou
nabijackou AA-AAA-9V bez akejkolvek vypinacej logiky, ktora pre 9V
pouziva nabijaci prud hadam 5-7mA a neriesi ukoncenie. Slabsim clankom
neuskodi aj ked necham nabijat dlhsie, a lepsie sa dobiju do plna.
Nabijat nechavam kludne cely den (24h).

miro