RE: OT prestavovanie Win/Lin na pouzitelne, was: OT Pece o zrak Re: vybírám notebook

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Prosinec 1 14:45:52 CET 2021

Na okna doporucuji odvsivovac Sophia script https://github.com/farag2/Sophia-Script-for-Windows
Má to i GUI kdo chce (Wrapper)
V základním nastavení to je pomerne dostacujici a umi to toho spoustu. Ale bacha je to software ze stare skoly udela co mu reknete a nemysli za vas
J.V.
-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: středa 1. prosince 2021 13:17
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT prestavovanie Win/Lin na pouzitelne, was: OT Pece o zrak Re: vybírám notebook

> Jsem si nedávno pøenastavil notebook ze 125% na 100%, hned vám øeknu,
> proè... ono mì totiž strašnì štvalo, jak se to pøi pøetahování oken seká.

To je jedna z veci co treba prestavit, aby sa pri tahani okna zobrazoval len obrys.

A samozrejme vypnut transparenciu a podobne chujoviny.

Bolo by super mat niekde spisane, ktore zbytocnosti a ako treba na tej-ktorej verzii Win/Lin vypnut aby to bolo pouzitelne.

wek

PS. Vcera som stravil den instalaciou debianu na novom kompe. Pol dna z toho isla na vyrobu UEFI-bootovatelneho FLASH klucika. Vdaka Slavovi za
tip: na instalaciu Linuxu je najlepsie pouzit Windowsovsku aplikaciu (rufus).

PS2. Ak sa mame bavit o monitore, prosim pouzivajme ako technici velkost (presnejsie, roztec) pixelu a nie nicnehovoriace marketingove blaboly ako je uhlopriecka. Moj zlaty standard na programovanie je 0.28mm.