OT prestavovanie Win/Lin na pouzitelne, was: OT Pece o zrak Re: vybírám notebook

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 1 13:17:19 CET 2021

> Jsem si nedávno pøenastavil notebook ze 125% na 100%, hned vám øeknu,
> proè... ono mì totiž strašnì štvalo, jak se to pøi pøetahování oken seká.

To je jedna z veci co treba prestavit, aby sa pri tahani okna zobrazoval
len obrys.

A samozrejme vypnut transparenciu a podobne chujoviny.

Bolo by super mat niekde spisane, ktore zbytocnosti a ako treba na
tej-ktorej verzii Win/Lin vypnut aby to bolo pouzitelne.

wek

PS. Vcera som stravil den instalaciou debianu na novom kompe. Pol dna z
toho isla na vyrobu UEFI-bootovatelneho FLASH klucika. Vdaka Slavovi za
tip: na instalaciu Linuxu je najlepsie pouzit Windowsovsku aplikaciu
(rufus).

PS2. Ak sa mame bavit o monitore, prosim pouzivajme ako technici velkost
(presnejsie, roztec) pixelu a nie nicnehovoriace marketingove blaboly ako
je uhlopriecka. Moj zlaty standard na programovanie je 0.28mm.